בניית בריכה בגינה

קרדיט תמונה: freepik

הגינה שלכם היא מקום המפלט שלכם, והמקום האישי בו אתם יכולים לברוח מהמולת היום. אחת הדרכים לשפר את היופי והאווירה בגינה היא על ידי הוספת בריכה. לא צריך לומר הרבה כדי להסביר עד כמה היא יכולה לשדרג את החיים – היא יכולה לשמש לספורט, לפנאי, לאירוח של חברים ולמסיבות של הילדים וגם שלכם, ובסופו של דבר, בניית בריכה פרטית היא עניין של איכות חיים. בקיץ הארוך של ישראל מדובר על פינוק שרבים לא רוצים לוותר עליו, לכן במדריך מקיף זה נתעמק בהיבטים החיוניים של יצירת בריכת גינה המתאימה לצרכים ולהעדפות שלכם.

 

מה נדרש כדי לבנות בריכה בגינה

רגע לפני שאתם מתחילים עם תכנוני בניית הבריכה, כדאי להכיר את כל מה שנדרש כדי להקים אותה. הכנו לכם מדריך קצרצר ומתומצת עם כל מה שאתם חייבים לדעת: 

היתרים ותקנות – בהתאם למיקומכם ולגודל הבריכה שאתם מתכננים לבנות, ייתכן שתזדקקו לאישורים מהרשויות המקומיות. בדקו עם העירייה מהם חוקי העזר העירוניים הקשורים בבריכה, ניתן לעשות זאת גם באמצעות אדריכל או חברה המתקינה בריכות. 

מרחב ומיקום – בחרו מקום מתאים לבריכה שלכם. קחו בחשבון גורמים כמו חשיפה לאור השמש, קרבה לעצים (שיכולים לגרום ללכלוך של עלים במים במידה ואין כיסוי מתאים) ונגישות לתחזוקה.

אביזרים לטיפול בבריכה – כדי לשמור על מי הבריכה שלכם נקיים תזדקקו לאביזרים כמו משאבה ומערכת מסננים וכמובן חומרי חיטוי.  

אמצעי בטיחות – אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, הבטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. שקלו התקנת מחסומים כמו גדרות או רשתות כדי למנוע תאונות.

כלי חפירה – בהתאם לגודל הבריכה המתוכננת, ייתכן שתזדקקו לציוד חפירה כמו מחפרון או מיני מחפר כדי לחפור את הבור בו תותקן או תיבנה הבריכה. 

שוליים וחדר מכונות – יש לקחת בחשבון שיש לבנות חדר מכונות לבריכה, כמו גם יש צורך בשוליים רחבים מספיק על פי התקנות. כמו כן, מומלץ לחשוב על פינות ישיבה נוחות ויצירת דק עם משטח שאינו מחליק סביב הבריכה. 

 

איזו בריכה לבחור?

כעת, לאחר שהבנתם את הדרישות החיוניות, הגיע הזמן להחליט איזה סוג של בריכה מתאים לכם. להלן האפשרויות העומדות בפניכם: 

בריכות מתנפחות או מעל הקרקע – מדובר בבריכות מהירות להתקנה, זולות יחסית, ניידות וניתנות לאחסון בתקופת הקיץ. עם זאת, בריכות אלה מוגבלות בגודל, בעומק ומבחינה אסתטית פחות מושכות. 

בריכות מעוצבות – אלה יכולות להגיע בהזמנה מראש או בבניה במקום, הן יכולות להיות מבטון, מפיברגלס, פלסטיק ועוד. חלקן מורכבות יותר להתקנה, למשל בריכות בטון מצריכות אישורי בניה ובדיקה קפדנית ואישורי מהנדס, ואילו בריכה מפלסטיק מצריכה פחות פרוצדורות. ניתן להתאים אותן באופן אישי על פי גודל הגינה והצרכים בה, הן עמידות בהרבה מהבריכות המתנפחות או אלה המתקפלות שנבנות מעל הקרקע והן אידיאליות לחצרות בהן יש שטח מתאים לכך. 

אם אתם נמצאים לפני תהליך של בניית בריכת שחייה בבית פרטי, מומלץ לשקול כבר בשלבים המוקדמים כיצד והיכן למקם את הבריכה ולהשקיע מאמצים בכך שתהיה איכותית ותחזיק מעמד שנים רבות. יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנ"ל כדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר לבית. 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חדר בריחה
בלוג

חמש סיבות מדוע חדר הבריחה ברעננה הוא המקום המושלם לבילוי שלכם

האם אי פעם מצאתם את עצמכם משתוקקים להרפתקה כה שובת לב, שהיא מעבירה אתכם לעולם אחר? בלב רעננה מחכה לכם עולם מרגש, מוכן לשקוע אתכם ואת חבריכם בהרפתקאות שמבטיחות לא רק אתנחתא מהשגרה אלא גם יציאה אל הבלתי רגיל. חדר בריחה רעננה מציע יותר מסתם משחק; הוא מציג חוויה מרתקת שבה עבודת צוות, שנינות ואומץ מתמזגים כדי לחשוף רגעים מלאים בכיף, אתגרים וזיכרונות בלתי נשכחים.

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל
בלוג

פריחה דיגיטלית: שיווק חברות קנאביס בעידן החדש

בעידן הדיגיטלי, רשתות חברתיות הן אחד הכלים החשובים ביותר בארסנל של שיווק חברות קנאביס. הפלטפורמות האלו מאפשרות לחברות ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהן, להציג תוכן אינפורמטיבי ולהשיג מעורבות גבוהה. עם זאת, חשוב להיות מודעים להגבלות השונות שמטילות הפלטפורמות הללו על פרסום מוצרי קנאביס ולהתאים את האסטרטגיה.

תזונה
בלוג

בחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול: מתזונה ים תיכונית ועד למגמות מתקדמות בהתערבויות של מזון בריא

כולסטרול הוא חומר שעווה המצוי בדם החיוני לתהליכים פיזיולוגיים שונים, כמו יצירת קרום התא. עם זאת, רמות גבוהות של כולסטרול עלולות להוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כולל מחלות לב וכלי דם. בשנים האחרונות, יש עניין גובר בבחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול, תוך התמקדות מיוחדת בתזונה הים תיכונית ובטרנדים המתעוררים בהתערבויות של מזון בריא.

גבר
בלוג

דרך חדשנית לטיפול באין אונות באופן טבעי: טבעי קל ופשוט מאי פעם

בעיית אין אונות היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שגברים נתקלים בהן. פתרונות קונבנציונליים כוללים תרופות, תוספים תזונתיים, וטיפולים רפואיים, אך כולם מגיעים עם סיכונים ותופעות לוואי. הפתרון החדש שאנו מציגים כאן מציע דרך טבעית, קלה ופשוטה לטיפול בבעיה, והוא מתעלה מעל כל האפשרויות הקיימות בשוק.