יתרונותיה של סאונה ביתית לחצר

קרדיט תמונה: freepik

אם חזרתם הביתה מיום מפנק ונעים בספא ואתם חשים שאתם מעוניינים לשחזר את החוויה של הספא בכל זמן שרק תרצו בחצר הביתית שלכם, כדאי מאוד שתדעו כי פינת סאונה ביתית מהווה את הדבר המושלם ביותר לכל אדם שיש לו חצר פרטית בביתו כדי למקם בה את הסאונה המדוברת וכמובן את התקציב הנתון עבור הסאונה. סאונה ביתית לחצר יכולה להעניק לכם פינוק של ממש, אשר יחזק לכם הן את הגוף והן את הנפש. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות התקנת סאונה מעין זאת בחצר הפרטית שלכם.

 

הקמת סאונה בחצר- כיצד?

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא לבחור את המיקום של הסאונה. מדובר על החלטה חשובה מאוד אשר חייבת להתקבל בצורה נכונה. האפשרויות למיקום סאונה הן רבות. כדי לבחור את המיקום המתאים לסאונה עליכם להקפיד על מספר דברים: יש להקפיד שהשטח יהיה שטוח וישר, שהוא יהיה נקי ממים זורמים, עצים ומכשולים אחרים, יסודות המבנה חייבים להיות מונחים על קרקע יבשה ומוצקה ללא חול רק או סלעים בולטים, יש לוודא כי במקום יהיה לכם גישה לחשמל ולמים, חשוב לבנות את הסאונה סמוך למקור מים כלשהו כגון: מקלחת או בריכה ועל כן אין ספק שבמקרה הזה כדי להעניק לעצמכם את הפינוק האולטימטיבי, כדאי לשלב גם התקנת ג'קוזי במקום. כמו כן, לא פעם יהיה צורך לקבל אישורי בנייה עבור סאונה בחצר. חשוב לוודא כי התקנת הסאונה עומדת בכל תקנות הבטיחות ולבחור באנשי מקצוע שיבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

בשלב השני של התקנת סאונה בחצר ביתכם יש להכין חומרי גלם איכותיים המתאימים לבניית סאונה, יש לבחור מבין האפשרויות השונות העומדות על הפרק את שיטת החימום שתהיה בסאונה ולאחר מכן יש להתחיל בבניית היסודות של הסאונה, התקנת גוף חימום מתאים והתקנת בידוד מתאים. כמו כן, יש לגעת בחלק של העיצוב שבוודאי חשוב ללא מעט אנשים. כמובן שיש לבחור ספסלים איכותיים לתוך הסאונה ודלת סאונה מתאימה. לאחר מכן יש לדאוג לתאורה נכונה. מדובר על עבודה שכאמור רלוונטית לאנשי מקצוע אשר יודעים כיצד להקים סאונה בגינות פרטיות בצורה הטובה ביותר.

 

כיצד מתחזקים סאונה ביתית

המידות הרצויות לסאונה ביתית ישתנו בהתאם לפרמטרים שונים כגון: גודל השטח המיועד עבור הסאונה והאם מדובר על סאונה קטנה או גדולה יותר בהתאם לשטח. חשוב להתייעץ לגבי המידות עם אנשי מקצוע שמבינים בתחום זה. לגבי התחזוקה של סאונה ביתית, חשוב מאוד לדאוג להפעיל את גוף החימום בסאונה בטמפרטורה הרצויה, כאשר יש להקפיד שהיא לא תהיה נמוכה מדי ולא תהיה גבוהה מדי. חשוב שלא ליצור קצר חשמלי ולהימנע ממגע של מים בתוך הסאונה עצמה. כמו כן, חשוב מאוד לנקות את הסאונה בצורה המתאימה, ללא שימוש במים או סבון אלא בעיקר באמצעות מטלית לחה. חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום אודות הוראות תחזוקה וליישם את כל ההוראות כפי הנדרש על מנת שהסאונה תישמר לאורך זמן בצורה הטובה ביותר.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חדר בריחה
בלוג

חמש סיבות מדוע חדר הבריחה ברעננה הוא המקום המושלם לבילוי שלכם

האם אי פעם מצאתם את עצמכם משתוקקים להרפתקה כה שובת לב, שהיא מעבירה אתכם לעולם אחר? בלב רעננה מחכה לכם עולם מרגש, מוכן לשקוע אתכם ואת חבריכם בהרפתקאות שמבטיחות לא רק אתנחתא מהשגרה אלא גם יציאה אל הבלתי רגיל. חדר בריחה רעננה מציע יותר מסתם משחק; הוא מציג חוויה מרתקת שבה עבודת צוות, שנינות ואומץ מתמזגים כדי לחשוף רגעים מלאים בכיף, אתגרים וזיכרונות בלתי נשכחים.

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל
בלוג

פריחה דיגיטלית: שיווק חברות קנאביס בעידן החדש

בעידן הדיגיטלי, רשתות חברתיות הן אחד הכלים החשובים ביותר בארסנל של שיווק חברות קנאביס. הפלטפורמות האלו מאפשרות לחברות ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהן, להציג תוכן אינפורמטיבי ולהשיג מעורבות גבוהה. עם זאת, חשוב להיות מודעים להגבלות השונות שמטילות הפלטפורמות הללו על פרסום מוצרי קנאביס ולהתאים את האסטרטגיה.

תזונה
בלוג

בחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול: מתזונה ים תיכונית ועד למגמות מתקדמות בהתערבויות של מזון בריא

כולסטרול הוא חומר שעווה המצוי בדם החיוני לתהליכים פיזיולוגיים שונים, כמו יצירת קרום התא. עם זאת, רמות גבוהות של כולסטרול עלולות להוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כולל מחלות לב וכלי דם. בשנים האחרונות, יש עניין גובר בבחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול, תוך התמקדות מיוחדת בתזונה הים תיכונית ובטרנדים המתעוררים בהתערבויות של מזון בריא.