הסרת שיער בלייזר לילדים

 

כיום יותר מתמיד, ילדים צעירים מפתחים מודעות למראה שלהם. לא פעם כבר בגיל מוקדם גם בנים וגם בנות חשים כי הם פחות אסתטיים בשל שיער יתר שצומח להם באזורים שונים ובולטים בגוף. הדבר יכול לפגוע בדימוי העצמי, בביטחון העצמי שלהם ועוד. בכדי שהדימוי העצמי והביטחון העצמי של הילד לא יפגעו, כיום ניתן לבחור הסרת שיער בלייזר לילדים. חשוב מאוד כמובן שהטיפול יהיה מותאם לגילם הצעיר של הילדים וכן, שהטיפול יתבצע על ידי צוות מיומן ומקצועי בתחום טיפולי הסרת שיער בלייזר לילדים.

טכנולוגיית הסרת שיער לילדים

כאשר מדובר על הסרת שיער בלייזר לילדים ובני נוער אתם חייבים לפנות לחברת המרכז להסרת שיער בלייזר hairremoval.org.il המתמחים גם בילדים, חשוב כאמור לבחור בטכנולוגיה בטוחה לצורך הסרת שיער המותאמת לגילם הצעיר של הילדים או המתבגרים. חשוב גם לבחור בטכנולוגיה שיש לה את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר לטיפול בילדים. לא כל ילד מתאים להליך וחשוב מאוד שצוות מקצועי יבחן את מצבו הכולל של הילד לרבות השערות בגופו ויחליט האם הילד מועמד פוטנציאלי לטיפול הסרת שיער בלייזר. כיום ישנן מרפאות המציעות שירותי הסרת שיער בלייזר לילדים המלוות על ידי רופא וצוות מנוסה בתחום. הצוות כולו יפעל בהתאם להנחיות של משרד הבריאות ובסביבת עבודה מותאמת.

כיצד פועלת טכנולוגיית לייזר להסרת שיער?

טכנולוגיית הלייזר המתקדמת להסרת שיער בקרב ילדים פועלת בצורה פשוטה: המכשיר מכוון לייזר ישירות לזקיק של השערה וגורם להרס הזקיק ללא נזק לרקמה הסובבת אותו. התוצאה תהיה עור חלק ונקי משיער לא רצוי. היעילות של הטיפול מוכחת והסרת שיער היא יעילה במיוחד. ידית הלייזר מופעלת על ידי איש צוות רפואי שהוסמך והוכשר לצורך ביצוע הטיפול המדובר בילדים וכן שיש לו ניסיון רב שנים בטיפולים בתחום הסרת שיער וכן בטיפולים ספציפיים להסרת שיער בילדים.

האם יש תופעות לוואי אחרי לייזר להסרת שיער?

לרוב המטופלים לא יהיו כלל תופעות לוואי. לחלק קטן מהמטופלים עלולה להיווצר אדמומיות קלה באזור המטופל וכן במקרים חריגים יכולות להיווצר שלפוחיות באזור כתוצאה מחשיפה לשמש לאחר הטיפול או רגישות יתר בעור. מדובר על תופעות לוואי שעלולות להופיע מיד בתום הטיפול או בימים שלאחר הטיפול אך הן חולפות בתוך מספר דקות או ימים. בכל מקרה של תופעות לוואי חריגות לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר לילדים יש לעדכן את הצוות המטפל.

האם הסרת שיער בלייזר מסוכנת לילדים?

לא מעט הורים חוששים מהתהליך והם תוהים האם הסרת שיער באמצעות לייזר מהווה סיכון כלשהו לילדים שלהם. ובכן, מדובר על סיכון נמוך מאוד שיכול להיווצר אצל נערות הסובלות מבעיות אנדוקריניות, שיער שחור בפנים ומשקל עודף. הן יכולות לפתח שיעור יתר באזורי הטיפול. לבעלי עור כהה יש נטייה לפתח צלקות כתגובה לגירוי קל של העור. הטיפול בלייזר אסור לכל ילד או נער שנוטל קורוטן שהיא תרופה נגד פצעי בגרות או תרופות לטיפול במחלות מפרקים.

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חדר בריחה
בלוג

חמש סיבות מדוע חדר הבריחה ברעננה הוא המקום המושלם לבילוי שלכם

האם אי פעם מצאתם את עצמכם משתוקקים להרפתקה כה שובת לב, שהיא מעבירה אתכם לעולם אחר? בלב רעננה מחכה לכם עולם מרגש, מוכן לשקוע אתכם ואת חבריכם בהרפתקאות שמבטיחות לא רק אתנחתא מהשגרה אלא גם יציאה אל הבלתי רגיל. חדר בריחה רעננה מציע יותר מסתם משחק; הוא מציג חוויה מרתקת שבה עבודת צוות, שנינות ואומץ מתמזגים כדי לחשוף רגעים מלאים בכיף, אתגרים וזיכרונות בלתי נשכחים.

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל
בלוג

פריחה דיגיטלית: שיווק חברות קנאביס בעידן החדש

בעידן הדיגיטלי, רשתות חברתיות הן אחד הכלים החשובים ביותר בארסנל של שיווק חברות קנאביס. הפלטפורמות האלו מאפשרות לחברות ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהן, להציג תוכן אינפורמטיבי ולהשיג מעורבות גבוהה. עם זאת, חשוב להיות מודעים להגבלות השונות שמטילות הפלטפורמות הללו על פרסום מוצרי קנאביס ולהתאים את האסטרטגיה.

תזונה
בלוג

בחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול: מתזונה ים תיכונית ועד למגמות מתקדמות בהתערבויות של מזון בריא

כולסטרול הוא חומר שעווה המצוי בדם החיוני לתהליכים פיזיולוגיים שונים, כמו יצירת קרום התא. עם זאת, רמות גבוהות של כולסטרול עלולות להוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כולל מחלות לב וכלי דם. בשנים האחרונות, יש עניין גובר בבחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול, תוך התמקדות מיוחדת בתזונה הים תיכונית ובטרנדים המתעוררים בהתערבויות של מזון בריא.

גבר
בלוג

דרך חדשנית לטיפול באין אונות באופן טבעי: טבעי קל ופשוט מאי פעם

בעיית אין אונות היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שגברים נתקלים בהן. פתרונות קונבנציונליים כוללים תרופות, תוספים תזונתיים, וטיפולים רפואיים, אך כולם מגיעים עם סיכונים ותופעות לוואי. הפתרון החדש שאנו מציגים כאן מציע דרך טבעית, קלה ופשוטה לטיפול בבעיה, והוא מתעלה מעל כל האפשרויות הקיימות בשוק.