כמה עולה עובד זר לטיפול ביתי?

 

כשמצבים בריאותיים כרוניים, התאוששות ממחלה, דמנציה או אפילו תהליך ההזדקנות הטבעי מקשים על קשיש לחיות בביתו בבטחה, טיפול ביתי של עובד זר מספק את הפיקוח והסיוע הדרוש לקשיש על מנת להזדקן ולהמשיך בשגרת חייו.

יחד עם זאת, בני משפחה של קשישים רבים מודאגים לעתים קרובות מהשאלה כמה עולה עובד זר לטיפול ביתי ומהן האפשרויות הפיננסיות שלהם לתשלום. לרוב בוחרים עובד זר לטיפול ביתי עבור מטופלים – צעירים או קשישים הזקוקים לטיפול סיעודי מלא. העובד מסייע להם בכל הפעולות היומיומיות אותן הם לא יכולים לבצע בכוחות עצמם כמו להתלבש ולהתארגן בבוקר, מתן תרופות, הזמנת תרופות ותשלום בבית המרקחת, עזרה בשירותים, עזרה וסיוע באכילה ושתיה, עזרה וסיוע בהשכבה בלילה או במשך היום למנוחות, עזרה להגיע לטיפולי פיזיותרפיה ובקיצור כל מה שהמטופל צריך בו סיוע ולא יכול לבצע בעצמו באופן זמני או קבוע.

 

מדריך זה הנכתב על ידי המומחים של היחידה לסיעוד מסייע לכם לקבוע את צרכי הטיפול הייחודיים הדרושים ולבדוק שיטות תשלום עבור טיפול ביתי.

השלב הראשון בתשובה לשאלה כמה עולה עובד זר הוא הבהרת סוג הטיפול הדרוש

סביר להניח שטיפול רפואי ביתי הכרחי יכוסה על ידי קופות החולים, לפחות באופן חלקי, לרוב לתקופה של משך כמה שנים, ואילו טיפול סיעודי במשרה מלאה עשוי להיות משולם באופן פרטי על ידי בני המשפחה או הקשיש. למי שיש ביטוח פרטי, יכול להיות שיוכל לקבל את התשלום גם מהביטוח הפרטי וגם מקופות החולים אבל זה משהו שצריך לבדוק אותו באופן פרטני.  בדרך כלל, יש לבצע תהליך מקיף של הערכת צרכים על מנת לקבוע כמה עולה עובד זר מבחינת הסוג וכמות השירותים הדרושים לבני הגיל השלישי, כדי לכסות את צרכיהם הייחודיים.

כמה עולה עובד זר בשירות טיפול ביתי?

השלב השני בהחלטה אם טיפול סיעודי ביתי מתאים לבן משפחה אהוב מזדקן הוא אומדן עלויות. התשובה לשאלה כמה עולה עובד זה לטיפול ביתי משתנה בהתאם לרמת השירות הדרושה. טיפול ביתי שניתן על ידי אנשי מקצוע רפואיים כמו אחיות מוסמכות ומטפלים סיעודיים הוא רמת הטיפול הביתי היקרה ביותר. עלות עובד זר שמספק שירותי בריאות ביתיים היא 80 ₪ לשעה.

העלות החציונית לשעה של טיפול ביתי שאינו רפואי, כגון שירותי סיוע בבית וטיפול משמורן היא 60 ₪ לשעה.

סוכנות עובדים זרים מאפשרת מציאת עובדים זרים איכותיים

אם אתם תוהים כמה עולה עובד זר שמגיע דרך סוכנות עובדים זרים נכון לשנת 2021, התעריף עומד על 84 ₪ לשעה. מטפלים עצמאיים מקבלים שכר של 20-30% פחות מסוכנויות טיפול ביתי; הם מקבלים בין 60-62 ₪ לשעה.

קיימים הבדלים משמעותיים בין שכירת שירותי עובדים זרים שמגיעים דרך סוכנויות לבין מטפלים פרטיים. יחד עם זאת, ההבדל בין עלויות סוכנות העובדים הזרים לבין עלויות המטפלים העצמאיים נשאר עקבי יחסית.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

חדר בריחה
בלוג

חמש סיבות מדוע חדר הבריחה ברעננה הוא המקום המושלם לבילוי שלכם

האם אי פעם מצאתם את עצמכם משתוקקים להרפתקה כה שובת לב, שהיא מעבירה אתכם לעולם אחר? בלב רעננה מחכה לכם עולם מרגש, מוכן לשקוע אתכם ואת חבריכם בהרפתקאות שמבטיחות לא רק אתנחתא מהשגרה אלא גם יציאה אל הבלתי רגיל. חדר בריחה רעננה מציע יותר מסתם משחק; הוא מציג חוויה מרתקת שבה עבודת צוות, שנינות ואומץ מתמזגים כדי לחשוף רגעים מלאים בכיף, אתגרים וזיכרונות בלתי נשכחים.

צילום: canva, שיווק ופרסום: אינפינס סוכנות דיגיטל
בלוג

פריחה דיגיטלית: שיווק חברות קנאביס בעידן החדש

בעידן הדיגיטלי, רשתות חברתיות הן אחד הכלים החשובים ביותר בארסנל של שיווק חברות קנאביס. הפלטפורמות האלו מאפשרות לחברות ליצור קשר ישיר עם הקהל שלהן, להציג תוכן אינפורמטיבי ולהשיג מעורבות גבוהה. עם זאת, חשוב להיות מודעים להגבלות השונות שמטילות הפלטפורמות הללו על פרסום מוצרי קנאביס ולהתאים את האסטרטגיה.

תזונה
בלוג

בחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול: מתזונה ים תיכונית ועד למגמות מתקדמות בהתערבויות של מזון בריא

כולסטרול הוא חומר שעווה המצוי בדם החיוני לתהליכים פיזיולוגיים שונים, כמו יצירת קרום התא. עם זאת, רמות גבוהות של כולסטרול עלולות להוביל לבעיות בריאותיות חמורות, כולל מחלות לב וכלי דם. בשנים האחרונות, יש עניין גובר בבחינת השפעת התזונה על רמות הכולסטרול, תוך התמקדות מיוחדת בתזונה הים תיכונית ובטרנדים המתעוררים בהתערבויות של מזון בריא.

גבר
בלוג

דרך חדשנית לטיפול באין אונות באופן טבעי: טבעי קל ופשוט מאי פעם

בעיית אין אונות היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שגברים נתקלים בהן. פתרונות קונבנציונליים כוללים תרופות, תוספים תזונתיים, וטיפולים רפואיים, אך כולם מגיעים עם סיכונים ותופעות לוואי. הפתרון החדש שאנו מציגים כאן מציע דרך טבעית, קלה ופשוטה לטיפול בבעיה, והוא מתעלה מעל כל האפשרויות הקיימות בשוק.